این روزا یک عضو جدید به خانوادمون اضافه شده دست برادرم و خانومش درد نکنه

وقتی با این فرشته کوچولو سرگمم پوست نرمشو لمس می کنم بوی شیری که می ده این که انگشت آدمو محکم می چسبه همه و همه چیزش باعث میشه آدم غرق در لذت بشه ولی باعث میشه من به فکر فرو برم.هموم موقع که من داشتم میسوختم اون داشت از یک همچین موجودی لذت می برد؟؟؟ همین قدر حس دلپذیری داشت براش؟ اگه اینطوره کوفتش بشه الهی...

نظرات 5 + ارسال نظر
گیتا یکشنبه 26 آبان 1392 ساعت 11:05 ق.ظ

خاک .. پنج‌شنبه 7 آذر 1392 ساعت 04:15 ب.ظ http://leilayemajnoon.blogfa.com

عجبا!!

خودم شنبه 16 آذر 1392 ساعت 08:34 ق.ظ

انشالا به زودی با یه ازدواج خوب و عالی ،نی نی قشنگ خودتو بغل بگیری و این دردها برات کمرنگ بشه

مرسی عزیزم از آرزوهای خوبت.

محمد چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 06:02 ب.ظ http://www.justreallove.blogfa.com

با خوندن مطالبتون خیلی ناراحت و متاثر شدم خیلییییی
کاش کمکی برا کم کردن غمهاتون از دستم بر میومد
راستی چرا پروفایلتون فعال نیست ؟؟؟؟
دوست دارم ازتون بیشتر بدونم و بهتر بشناسمتون
منتظرت هستم

گیتا چهارشنبه 9 بهمن 1392 ساعت 02:40 ب.ظ

پس چرا دیگه نمیای?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد