بعد از آخرین پستم تعداد زیادی کامنتهای پر از فحش دریافت کردم. فکر می کنم عده زیادی از خوانندها از این که من حالم خوبه خیلی ناراحت شدن و به نظرشون من باید الی الابد بدبخت می شدم و متاسفند که چرا به قدر کافی زجر نکشیدم....با وجود این که همیشه نظرات مخالفمو تایید می کردم از تایید این کامنتها معذورم. نه این که بدم بیاد چون قبلا هم گفتم قضاوت کسانی که منو نمی شناسید صنار برام ارزش و اهمیت نداره. تایید نمی کنم چون نمی خوانم فی+ل+تر بشم. دلم می خواد همه بتونند اینجا رو بخونن.


نمی دونم باید به شماها چی بگم. نمی دونم چرا این همه عذاب به خودتون می دین که من چرا خوبم و خوشم. من هیچوقت چند همسری رو ترویج نکردم و نخواهم کرد. مسیر زندگی شرایط روحی و صد البته انتخاب نادرست منو به این رابطه کشوند و اگر چیزی از این جریان یاد گرفته باشم اینه که دیگری رو قضاوت نکنم. برای همین گرچه ازدواج با مرد زن دار رو نمی پسندم اون طور که شما ازم خواستید با فحاشی به دیگرانی که این راهو انتخاب کردند از گذشته ام ابراز برائت نمی کنم.


فقط یک چیز مسلمه که هر رابطه ای برای شکل گرفتن به 2 نفر نیاز داره. هیچوقت تقصیر به طور کامل بر عهده اون زن دیگر نیست. مرد هم مقصره. اگر فکر می کنید با فحاشی به دیگران کسی سراغ شوهرتون نمیاد در اشتباهید. اگر استدلالتون اینه اون مرده ازش چه انتظاری میشه داشت و زنا هستن که باید همو درک کنند و رو ندن (با جمله دوم موافقم) بازم در اشتباهید. و البته از کسی که فکر می کنه با فحش دادن به من مشکلاتش حل میشه نمیشه انتظار داشت از اشتباه در بیاد.


نظرات 2 + ارسال نظر
سحرناز چهارشنبه 27 دی 1391 ساعت 07:38 ق.ظ http://sara1985.blogsky.com

بیخیال عزیزم ... جواب ابلهان خاموشیست ...

مامان ارین واروین... دوشنبه 2 بهمن 1391 ساعت 04:31 ب.ظ

خوشحالم که حالت بهتره...

ممنونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد