دیشب دور هم بودیم. داشتیم فیلم می دیدیم. مرد داستان داشت خودشو به آب و آتیش می زد تا زنش برگرده. در همین راستا از هیچ مدل کوچک کردن دوست دخترش هم کوتاهی نمی کرد. بی هوا پرسیدم اگر یارو این قدر از دختره بدش میاد و زنش براش مهمه چرا اصلا خیانت کرد؟ آقایون حاضر جواب دادند خب دختره رو برای فان می خواست. البته که زنش براش از همه چی مهمتره.


من مثل همیشه رفتم به فکر... من برای تو فان بودم؟ فکر کنم حتی اونم نبودم. اگر چیزی برای آدم سرگرمی باشه آدم می ره سراغش. شده گاهی. پرتش نمی کنه یک گوشه مثل یک شی بی ارزش. همون طوری که تو منو پرت کردی یک کنار. حتی پرت نکردی. دیدین یک آشغال سر راه آدمه آدم بی این که فکر کنه با نوک پا لگدش می کنه اون ور؟ خب تو منو همون طوری انداختی کنار.

نظرات 2 + ارسال نظر
امیر محسنی پنج‌شنبه 13 بهمن 1390 ساعت 10:50 ق.ظ http://20khande.mihanblog.com

سلام
از وبلاگت خیلی خوشم اومد مطالب جالبی داره منم یه وبلاگ دارم اگه موافقی تبادل لینک کنیم
20khande.mihanblog.com
منو با نام خنده بازار لینک کن بعد بیا بگو با هر نامی که دوست داری لینکت کنم

sweeney todd چهارشنبه 13 دی 1391 ساعت 09:26 ب.ظ http://sagemast.blogsky.com

آدمای بی ارزش زیادن.. چه میشه کرد
یه سری کرم دور آدم
آهنگ beautiful people مرلین منسون رو گوش بده متوجه حرفم میشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد