اولا فقط از 5 آذر بدم می اومد. اولا که می گم یعنی 10 سالگی. حساب کرده بودم هرچی اتفاقه بد تو زندگیم بوده اون روز بوده. هرچی اتفاق بد اون سن درس پرسیدن معلم و بلد نبودن من بود مثلا...بعد بزرگتر شدم. اتفاقهای بد بیشتر شدند و به این تاریخهای نحس اضافه شد. 20 اردیبهشت هم بد بود. 16 دی هم بد بود. بعد تو اومدی تو زندگیم. واقعا خودت اومدی ولی نمی دونم چرا همه جای دنیا می گن من اومدم تو زندگی تو..بماند بعد این روزها زیاد شد. 6 ام هر ماه بد بود. جمعه ها بد بود...بعد دیگه هر روز بد بود. نبودنت یک خوبی داشته اونم اینه که دیگه هم این تاریخها یکی شدن و به تاریخ پیوستند. تموم شدی! تموم شدند. دیگه تاریخ بد ندارم. دیگه هیچ روزی تو هفته نیست که بخوام پیش بینی کنم تو توش منو اذیت می کنی. دیگه هیچی نیست. چنان از هم دوریم که انگار هیچ وقت هیچی هیچی بینمون نبوده.


راستی نازنین جان من نمی تونم برات کامنت بذارم عزیزم.

نظرات 3 + ارسال نظر
نازنین پنج‌شنبه 29 دی 1390 ساعت 09:28 ب.ظ http://myprivatelife.blogsky.com/

سلام آذین جان،نمیدونم چرا نمیتونی کامنت بذاری...رمزم رو که داری...اگه بلاگ اسکای مشکل داشته باشه منم نباید بتونم برات کامنت بذارم...

مشکل احتمالا از سرویس وی پی ان عزیزم. دوباره سعی می کنم ببینم چطور میشه.
زرین

نازنین جمعه 30 دی 1390 ساعت 12:23 ق.ظ http://myprivatelife.blogsky.com/

شرمنده زرین جان،اسمت رو اشتباه نوشتم

دشمنت شرمنده باشه عزیزم

غزل دوشنبه 17 بهمن 1390 ساعت 10:52 ب.ظ http://ruzane-haye-ma.blogfa.com

درکت میکنم
خیلی بیشتر از اونی که فکرشو بکنی
گرچه حکایت من زیادم شبیه حکایت تو نیست / ولی ... اگه دوس داشتی بخونیم رمز میدم بهت

مرسی. حتما برام بگذار.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد