موجودی به اسم مشاور

موجودی به اسم مشاور کسیه که پول شما رو مثل جارو برقی می بلعه و بعد راه حلهای ناشدنی به شما ارائه می ده....تا وقتی باهاش بودم : ولش کن! میخواستم بگم الاغ اگر تونسته بودم که الان پیش تو نبودم....حالا هم: فراموش کن! نه بابا! انگار به عقل خودم نمی رسه و مرض دارم دو دوستی چسبیدم بهش. فقط 250 هزار تومنم زیادی می کرده بیام پیش تو بگی فراموش کن! هرچی شده فراموش کن! هر چی دروغ شنیدی، هرچی تحقیر شدی، هرچی رودست خوردی، با احساست بازی شد، فرصتهات از دست رفت، قلبت شکست، روحت تیکه تیکه شده...همه چی رو فراموش کن! بله...عزیزان اگر تو امتحانی افتادید، پشت کنکور موندین، ورشکست شدین...برای همه اینا یک راه حل هست مشکلی نیست فراموش کنید فقط. گور بابای دل و احساس و وقت و امید و آرزو و غرورتون...فراموش کنید!

نظرات 7 + ارسال نظر
شیدا دوشنبه 17 بهمن 1390 ساعت 10:32 ق.ظ http://maniacagmut.blogsky.com/

کاملن درست میگی

خودم پنج‌شنبه 20 بهمن 1390 ساعت 03:17 ب.ظ

یا کماکان بقیه مشورتات نمی شنوی طرف چی میگه فقط میری می شینی بعد پامیشی میری همون کاری که دوست داشتی می کنی...یا اگه فقط همینو گفته بهتره مشاورتو عوض کنی

چرا گوش می دادم ببینم چی م گن ولی فقط حرف و دستور تکراری. من فکر نمی کنم کسی بره مشاور تا بفهمه خوبه که با یک آدم متاهل رابطه داره یا نه. 99% افراد تو این مورد خودشون می دونند باید چکار کنند می رن پیش مشاور که بتونند همون تصمیم رو اتخاذ کنند اما دریغ از راه حل.

خودم جمعه 21 بهمن 1390 ساعت 08:40 ق.ظ

مشاور هم بهت نمیگه این کار خوبه یا بده! خودت بهتر می دونی! ولی روانکاوی لازمه برای اینکه بدونی از ریشه چرا به این جا رسیدی و دلایل روان شناختی انتخابت چی بوده...بعدشم فراموش کردن راه داره روش داره...به مریضی که سرما خورده که نمیگن لطفا تب نکن! تب کنی اذیت میشی؟ دارو بهش میدن یا روشهای پایین آوردن تب رو بهش میگن....

اتفاقا مشاورها دقیقا همینو می گن. تب نکن!

خودم جمعه 21 بهمن 1390 ساعت 08:42 ق.ظ

برای چقدر زمان 250 تومن پرداخت کردی؟

3 جلسه!

سعیده سه‌شنبه 25 بهمن 1390 ساعت 03:12 ب.ظ http://lkodgdjkihl.blogfa.com

با نظرت در مورد مشاور موافقم
متاسفم بابت سرنوشتت
رفتارات طبیعی بود که می خواستی کپ زنش باشی
ولی عزیزم تو باید متوجه می شدی که اون زنشو دوست داره اگه مردی زنشو نخواد سر جیک ثانیه ولش می کنه
به هر حال امیدوارم بعد از این یه مرد خوب وارد زندگیت بشه

خودم جمعه 28 بهمن 1390 ساعت 05:17 ب.ظ

بازم میگم این روش حل این مشکل نیست.قیمت پرداختی هم یه کم زیاده...زنگ بزن سازمان نظام روان شناسی ازشون آدرس یه روان شناس بالینی خوب در محدوده محل سکونتتو بگیر...این روش روش صحیحی نیست نتیجه ایی هم برات نداره...دیگه بقیه شو خودت می دونی

بهمندخت چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 ساعت 11:36 ق.ظ

سلام
امروز اومدم و دارم آرشیوتو میخونم.
آخه چرا اسم وبلاگتو گذاشتی بی ارزش؟ خواهش منیکنم این اسمو عوض کن. اگه بی ارزش یعنی اون آدمَ‌بدون که اصلا لیاقت نداره اسم وبلاگت به نام اون باشه،‌اگه بی ارزش احساست به خودته که وااااااااااای نه،‌نه اینجوری فک نکن. پلیز عوض کن این اسمو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد